Lapbooki pomogły uporządkować wiedzę o ,,Mikołajku”
W Szkole Podstawowej nr 2 im. A. Fiedlera podejmujemy działania, by czytanie książek nie kojarzyło się uczniom z przymusem lub nudą.
Uczniowie klasy 4b przygotowali na lekcji języka polskiego lapbooki poświęcone lekturze pt. ,,Mikołajek".
W czasie realizacji zadania uczniowie doskonalili kompetencje polonistyczne i plastyczno-techniczne.
Wykazali się także kreatywnością w zapełnieniu przestrzeni swojej „książki na kolanach” starannie wyselekcjonowanymi materiałami, którym nadali ciekawą formę.
Za pomocą rysunków, notatek, kieszonek i kolorowych karteczek opracowali kolorowe lapbooki, w których uporządkowali swoją wiedzę o lekturze. Każdy uczeń dołożył starań, by żaden zakamarek w lapbooku nie został niezagospodarowany.
Zaangażowanie w sporządzanie estetycznych notatek z pewnością przyczyniło się do lepszego zapamiętania treści.
Każdy lapbook był inny, wykonany według własnego pomysłu i inwencji twórczej autora. Uczniowie wykazali się fantazją, kreatywnością i wielką wyobraźnią.
Komentarze
Prześlij komentarz