Lapbooki pomogły uporządkować wiedzę o ,,Mikołajku”



W Szkole Podstawowej nr 2 im. A. Fiedlera podejmujemy działania, by czytanie książek nie kojarzyło się uczniom z przymusem lub nudą.

Uczniowie klasy 4b przygotowali na lekcji języka polskiego lapbooki poświęcone lekturze pt. ,,Mikołajek".

W czasie realizacji zadania uczniowie doskonalili kompetencje polonistyczne i plastyczno-techniczne.


Wykazali się także kreatywnością w zapełnieniu przestrzeni swojej „książki na kolanach” starannie wyselekcjonowanymi materiałami, którym nadali ciekawą formę.

Za pomocą rysunków, notatek, kieszonek i kolorowych karteczek opracowali kolorowe lapbooki, w których uporządkowali swoją wiedzę o lekturze. Każdy uczeń dołożył starań, by żaden zakamarek w lapbooku nie został niezagospodarowany.

Zaangażowanie w sporządzanie estetycznych notatek z pewnością przyczyniło się do lepszego zapamiętania treści. 

Każdy lapbook był inny, wykonany według własnego pomysłu i inwencji twórczej autora. Uczniowie wykazali się fantazją, kreatywnością i wielką wyobraźnią.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca