Uzasadniamy, argumentujemy, współtworzymy- patriotyzm w lekturach obowiązkowych

Proponuję aktywność dla uczniów klas VII i VIII w ramach powtórek z obowiązkowych  lektur szkolnych. 
Aplikacja Tricider z pewnością sprawdzi się na lekcji zdalnej.

W miejscu "ideas" wpisujemy tytuł obowiązkowej lektury szkolnej w cudzysłowie, jeśli nie ma jej jeszcze na liście. 
Następnie tam, gdzie widnieje napis "pros and cons",  wpisujemy przykłady, argumenty, refleksje. Nasz stosunek do wypowiedzi innych osób oznaczamy w następujący sposób:
"+" oznaczamy "za", natomiast "-" przeciw. 
"Votes" służy nam do polubienia wpisu innej osoby, pokazania, że myślimy podobnie. 
  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych