Sprawdź, ile pamiętasz z mitów: o Syzyfie, o Prometeuszu, o Dedalu i Ikarze, o Demeter i Korze- karty lekturowe

Karty literackie stały się popularnym materiałem dydaktycznym. Podobają się nauczycielom i uczniom. Są nowatorkim środkim dydaktycznym, który warto posiadać w swoich zasobach. 



Przygotowane przeze mnie karty są przeznaczone dla uczniów klas IV-VIII. Pomagają uporządkować treści, doknać analizy tekstu, zapamiętać wydarzenia itp. 



W niniejszym wpisie przezentuję trzy losowo wybrane karty do mitów.
Karty z pewnością wspomogą nauczyciela w czasie lekcji. 

Zestaw zawiera 47 kart, na których znajdują się grafiki oraz pytania/zadania do mitów wymienionych w tytule tego wpisu na blogu.

Zaprojektowałam je przy pomocy sztucznej inteligencji.  Koncentruję się w nich na treści lektury, ale też na uzasadnianiu opinii, przytaczaniu cytatów, wnioskowaniu. 

Zapraszam :)


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca