Romeo i Julia- lektura z przesiadkami. Cykl zadań na niejedną lekcję

Właśnie uczestniczę w kursie "Tydzień z tworzeniem lekcji na platformie Blendspace". Świetne szkolenie, ale tydzień z pewnością nie wystarczy na opanowanie umiejętności. Przynajmniej dla takiego ucznia jak ja :)

Mój pierwszy materiał z pewnością nie jest adresowany do uczniów. Poza tym nie mam takich możliwości w szkole- brak dostępnej pracowni komputerowej. Traktuję go więc jak zbiór pomysłów na realizowane przeze mnie zajęcia, formę prezentacji pomocniczej na moją lekcję.

Romeo i Julia- lektura z przesiadkami. Cykl zadań na niejedną lekcję. 


Z przyjemnością zapraszam Państwa do współtworzenia lekcji poprzez uzupełnianie pomysłów. Link TUTAJ.

Uczmy się razem :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych