Ortograficzna choinka
Dzisiaj klasa 4a miała wyjątkową lekcję języka polskiego, podczas której uczniowie wspólnie stworzyli ortograficzną choinkę. To kreatywne przedsięwzięcie połączyło naukę z zabawą, a także pozwoliło uczniom na rozwijanie umiejętności ortograficznych w wyjątkowy sposób.
Podczas lekcji uczniowie pracowali w grupach, tworząc własne ozdoby choinkowe z wyrazami zawierającymi trudności ortograficzne. Każda grupa miała za zadanie ozdobić swoje elementy choinki kolorowymi pisakami, brokatem i innymi materiałami plastycznymi, a następnie umieścić je na dużej, wspólnej choince klasy.
Wspólna praca nad ortograficzną choinką miała wiele zalet. Po pierwsze, uczniowie mogli lepiej zapamiętać zasady ortograficzne poprzez angażujące i interaktywne zadanie. Po drugie, wzmocnili swoje umiejętności współpracy i komunikacji, gdyż musieli wspólnie podejmować decyzje dotyczące wyglądu i treści ozdób.
Efektem końcowym była pięknie udekorowana choinka, która nie tylko ozdobiła klasę, ale również stanowiła żywe przypomnienie o trudnych wyrazach i ich poprawnej pisowni.
Prace uczniów zostały wyeksponowane na korytarzu szkolnym, gdzie wszyscy mogli podziwiać ich twórczość i zaangażowanie
Komentarze
Prześlij komentarz