Ortograficzna choinka



Dzisiaj klasa 4a miała wyjątkową lekcję języka polskiego, podczas której uczniowie wspólnie stworzyli ortograficzną choinkę. To kreatywne przedsięwzięcie połączyło naukę z zabawą, a także pozwoliło uczniom na rozwijanie umiejętności ortograficznych w wyjątkowy sposób.

Podczas lekcji uczniowie pracowali w grupach, tworząc własne ozdoby choinkowe z wyrazami zawierającymi trudności ortograficzne. Każda grupa miała za zadanie ozdobić swoje elementy choinki kolorowymi pisakami, brokatem i innymi materiałami plastycznymi, a następnie umieścić je na dużej, wspólnej choince klasy.


Wspólna praca nad ortograficzną choinką miała wiele zalet. Po pierwsze, uczniowie mogli lepiej zapamiętać zasady ortograficzne poprzez angażujące i interaktywne zadanie. Po drugie, wzmocnili swoje umiejętności współpracy i komunikacji, gdyż musieli wspólnie podejmować decyzje dotyczące wyglądu i treści ozdób.


Efektem końcowym była pięknie udekorowana choinka, która nie tylko ozdobiła klasę, ale również stanowiła żywe przypomnienie o trudnych wyrazach i ich poprawnej pisowni.


Prace uczniów zostały wyeksponowane na korytarzu szkolnym, gdzie wszyscy mogli podziwiać ich twórczość i zaangażowanie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca

Stacje zadaniowe lub karty pracy- mój pomysł na lekcję języka polskiego 6 grudnia

Generator napisów 4

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"