Ortograficzne wyzwania. Klasa 4a w akcji!
W ramach realizacji innowacyjnego projektu "Złapmy błąd. Zabawa z ortografią" uczniowie klasy 4a poszukiwali w gąszczu liter wyrazów z trudnością ortograficzną, co wymagało od nich spostrzegawczości. Było to nie tylko wyzwanie, ale również świetna zabawa, która angażowała ich uwagę i rozwijała koncentrację.
Po znalezieniu wszystkich słów z ,,rz” i ,,ż” czwartoklasiści mieli za zadanie uporządkować je w kolejności alfabetycznej.
Ta część zadania pomogła im w utrwaleniu alfabetu oraz zwróciła uwagę na szczegóły ortograficzne, które często sprawiają trudność. Dzięki temu ćwiczeniu uczniowie nie tylko utrwalili poprawną pisownię, ale również zyskali cenną umiejętność porządkowania informacji.
Projekt "Złapmy błąd. Zabawa z ortografią" jest doskonałym przykładem, jak nauka poprzez zabawę może przynosić wspaniałe efekty. Uczniowie chętniej angażują się w lekcje, które są dynamiczne i różnorodne, co sprzyja lepszemu przyswajaniu wiedzy.
Komentarze
Prześlij komentarz