Autorski program pracy z uczniami uzdolnionymi humanistycznie, zainteresowanymi językiem polskim

Program zapewnia wszechstronny rozwój intelektualny oraz osobowy uczniów w wymiarze indywidualnym i społecznym. Sprawia, że uczniowie w sposób aktywny i świadomy uczestniczą w tworzeniu kultury duchowej.
Materiał nie został podzielony na poziomy, co czyni go elastycznym.

Program powstał na potrzeby własne i jest uzupełnieniem programu realizowanego w szkole. Na jego realizację przeznaczyłam 1 godzinę w tygodniu. Realizowałam program przez 2 lata.

W związku z tym uczniowie w planie lekcji mieli jedną godzinę więcej z języka polskiego.

Program można również realizować na zajęciach pozalekcyjnych.
Uwaga: Nie opracowałam podręcznika do niniejszego programu.

Warto program dostosować do możliwości uczniów, specyfiki szkoły.

Program zawiera:
  1. Wstęp
  2. Założenia
  3. Cele edukacyjne
  4. Procedury osiągania celów
  5. Formy pracy
  6. Zadania nauczyciela
  7. Treści nauczania
  8. Przewidywane osiągnięcia
  9. Kryteria oceny i metody sprawdzania osiągnięć uczniów
  10. Ewaluacja
Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia,
materiały na lekcje  przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę.

 

Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.


Jeśli masz do mnie pytanie, nie wahaj się,  napisz. Z pewnością odpiszę w wolnym czasie.

 

wiolicz@op.pl  

 

Zawsze jestem gotowa do współpracy na rzecz edukacji. 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca