ZŁOTY WSKAŹNIK -SCENARIUSZ części artystycznej na zakończenie roku szkolnego, na Dzień Edukacji Narodowej, na uroczystość wręczenia listów gratulacyjnych



Jeśli szukacie Państwo części artystycznej na zakończenie roku szkolnego, na Dzień Edukacji Narodowej, na uroczystość wręczenia listów gratulacyjnych, to z pewnością zainteresuje Was scenariusz, którego fragment poniżej prezentuję.






ZŁOTY WSKAŹNIK 
SCENARIUSZ CZĘŚCI ARTYSTYCZNEJ


Przewodniczący SU: Kategoria ,,Najlepszy scenariusz lekcji" to wyzwanie dla nauczycieli. Sztuką jest tak prowadzić lekcje, by końcowy dzwonek nie pełnił jednocześnie funkcji budzika. Czyżby to jednak była nagroda dla tych, którzy mówią najgłośniej?..(przerywa)

Złoty wskaźnik 2024 należy od tej chwili do Jadwigi Kręcipięty.

Jadwiga Kręcipięta (przesadnie gestykuluje, zachowuje się nerwowo): Dziękuję bardzo. Ja sama mam ADHD, więc wiem, co zrobić, by żaden uczeń nie nudził się na moich zajęciach. Prawda?

(zwraca się do luzaka, siedzącego na widowni. Podchodzi do prowadzącego, prawie wyrywa mu nagrodę i odchodzi)

N-lka ,opiekun SU: ,,Śmiech jest lekarstwem duszy" - jak mawiali wschodni mędrcy. Kto najczęściej na lekcjach leczył nasze dusze…? (przerywa)

W części artystycznej bierze udział 17 uczniów. Kwestie wypowiadane przez uczniów są zabawne. Polecam dla środowiska szkolnego, które ma dystans do siebie i lubi zaskakiwać.

 

Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia,
materiały na lekcje  przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę.

 

Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.


Jeśli masz do mnie pytanie, nie wahaj się,  napisz. Z pewnością odpiszę w wolnym czasie.

 

wiolicz@op.pl  

 

Zawsze jestem gotowa do współpracy na rzecz edukacji. 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca