Grafiki do lektury pt. ,,Latarnik"

 Oprócz kart literackich warto posiadać samodzielne grafiki. Z pewnością przydadzą się one do opisywania postaci, miejsca zdarzeń, porządkowania wydarzeń, tworzenia gazetki ściennej itp.  



Warto jednak pamiętać, że grafiki nie odwzorowują treści utworu, więc można poszukiwać też różnic pomiędzy treścią utworu a ilustracją, czy też zastanawiać się, czy tak wyglądałby bohater opisany w tekście. 

Można też ułożyć własne pytania do grafik.

W niniejszym wpisie prezentuję trzy losowo wybrane grafiki do lektury ,,Latarnik".

Grafiki z pewnością wspomogą nauczyciela w czasie lekcji. Umożliwiają zredagowanie własnych poleceń.

Do lektury ,,Latarnik" przygotowałam 78 grafik. Niektóre są do siebie podobne, gdyż prezentują to samo zdarzenie. Mam nadzieję, że pomogą one uczniom dostrzec wartości życiowe oraz odczytać uniwersalne przesłania.


Zaprojektowałam je przy pomocy sztucznej inteligencji.  

Zapraszam :)


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych