Gonitwa za jeleniem, czyli jak być kreatywnym autorem tekstu



Uczniowie klasy 5b puścili wodze swojej fantazji i zredagowali ciekawe historie wyjaśniające pochodzenie naszej rodzinnej miejscowości. Zostały one zilustrowane przy pomocy sztucznej inteligencji. Efekt pracy bardzo się nam spodobał. Prezentujemy opowiadanie Aleksandra wraz ze wspomnianymi ilustracjami.




Redagując historie, rysując lub projektując przy pomocy sztucznej inteligencji, uczniowie mają szerokie pole do rozwoju pomysłowości. Samodzielnie kształtują formy swoich wytworów, a autorskie opowiadania mają moc. Słuchając zredagowanych przez rówieśników historii, uczniowie stają się bardziej empatyczni. Wzrasta poczucie więzi i wspólnoty. Rozwija się kultura słowa, kształtuje wyobraźnia. Wzrasta również wiedza o świecie i innych ludziach.

Efekt artystyczny okazał się bardzo interesujący.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych