W cieniu czarnoleskiej lipy- stacje zadaniowe z grafikami przygotowanymi przy pomocy AI


Bardzo podobają mi się materiały wizualne przygotowane przy pomocy AI. Po pierwsze wzbudzają ciekawość uczniów i wpływają na ich motywację. Po drugie, pomagają nauczycielom generować treści nauczania, testy i ćwiczenia, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego ucznia.

Wykorzystuję możliwości ChatGPT oraz DALL-E 2, czyli zaawansowanego generatora obrazów, który na podstawie krótkiego opisu, potrafi stworzyć realistyczne i oryginalne obrazy.

Nie zawsze przygotowane przeze mnie materiały prezentują się rewelacyjnie pod względem wizualnym. Najważniejsze jest, że sprawdzają się podczas zajęć i skutecznie pomagają zrealizować cele lekcji.

Tym razem przygotowałam kartę pracy/ zadania do pracy metodą stacji zadaniowych do fraszki Jana Kochanowskiego ,,Na lipę". W tym wpisie prezentuję fragmenty dokumentu pdf. Całość stanowi 8 kart, na których znajduje się grafika i jedno zadanie.


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje  przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca