Fauna i flora w lekturach szkoły podstawowej- karty przygotowane przy pomocy AI

Sztuczna inteligencja przyspiesza przygotowanie ciekawych materiałów na lekcje. 

Korzystając z canvy, przygotowałam materiał w formie dokumentu doc ,,Fauna i flora w lekturach szkolnych".

Karty pracy po wydrukowaniu wykorzystam wielokrotnie.

A taki efekt udało mi się osiągnąć.


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje  przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Naportalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

  1. Typowo egzaminacyjne ćwiczenie, ale w jakiej cudownej oprawie plastycznej. Gratuluję! Też tak chcę tworzyć materiały dla uczniów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca