Poszukiwany/ poszukiwana- opracowujemy listy gończe za bohaterami ,,Balladyny"
List gończy to super pomysł na uzupełnienie charakterystyki bohatera lub integrację zespołu klasowego. Może inspirować do dyskusji o bohaterze, motywować do argumentowania, pomagać w ocenianiu postaci.
Na lekcji języka polskiego list gończy może być elementem karty pracy, może ilustrować tekst literacki, może być formą oceny bohatera, a nawet może być elementem lapbooka.
Uczniowie klasy siódmej podczas omawiania lektury ,,Balladyna" opracują listy gończe za wylosowanymi bohaterami lektury.
Losowanie odbedzie się przy pomocy ruletki, do której link zamieszczam poniżej.
https://wheelofnames.com/pl/38x-ud8
Przygotowując się do wykonania zadania, będą analizowali postać, wybierali informacje, szukali zdjęcia lub sami tworzyli grafikę/ rysunek bohatera.
Zadbają też o to, aby zamieścić jak najwięcej informacji o postaci i wykazać się znajomością utworu.
Komentarze
Prześlij komentarz