Plakat na lekcji języka polskiego- Balladyna

 

Plakat przygotowałam na moją lekcję do ćwiczeń. Dzielę się nim, ale mam prośbę, aby podawać jego źródło/ autora.
Grafikę wykonałam w canvie, korzystając z darmowego konta. Zdjęcie pobrałam z platformy pixabay. To fotografia na wolnych licencjach.

Drogi Uczniu/ Droga Uczennico!

Obejrzyj zamieszczony poniżej plakat do lektury obowiązkowej.

Podaj imię i nazwisko autora lektury.

Autorka plakatu za pomocą różnych elementów graficznych przedstawiła swoją interpretację książki. Wybierz dwa elementy graficzne i wyjaśnij ich sens w kontekście całego utworu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych