Budowle obronne na lekcji języka polskiego. Laboratoria przyszłości



Aby uczniowie klasy 4b poznali możliwości klocków KORBO EDU CODE, wzięli udział w budowaniu budowli obronnych i sprzętów wojennych.




Konstruowali przede wszystkim zamki, mury obronne, armaty. Pracowali w grupach, ucząc się od siebie, dzieląc się pomysłami, podpowiadając rozwiązania.

Na kolejnych lekcjach będą redagowali autorskie baśnie, których bohaterowie mieszkają w powstałych obiektach.

Wykorzystanie klocków konstrukcyjnych oraz redagowanie baśni to sposoby na rozwijanie kreatywności, pomysłowości, otwartości oraz budzenie pewności siebie.

Było to wymagające zadanie, gdyż uczniowie nie znali klocków i ograniczał ich czas jednej lekcji
.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak rozwijać umiejętność streszczania tekstów nieliterackich? Propozycja materiału dla nauczycieli. Część 1

Klucz do angażujących lekcji- stacje zadaniowe do lektury ,,Hobbit, czyli tam i z powrotem"

Generator napisów 4

SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO - UROCZYSTE POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW

,,Chłopcy z Placu Broni" — 21 zadań, które ożywiają lekturę i przygotowują do egzaminu