Jest takie święto w roku szkolnym- Dzień Chłopca


 Dzień Chłopca to bardzo ważne święto w kalendarzu szkolnym. To okazja do integracji zespołu klasowego, tworzenia atmosfery i budowania relacji. 

Warto więc zadbać o oprawę uroczystości, aktywności dla całego zespołu klasowego, nie tylko dla chłopców. 

Upominki są ważne, ale przede wszystkim należy zadbać o samopoczucie każdego ucznia/ każdej uczennicy w tym dniu. 

Tegoroczny Dzień Chłopca świętowałam z nową klasą- zostałam wychowawczynią klasy czwartej. Upominki pomogli przygotować rodzice. Ja natomiast wydrukowałam dyplomy dla naszych wspaniałych chłopców i przygotowałam zabawy. Nie zabrakło także prezentów dla dziewczynek.


Mojej klasie bardzo spodobała się zabawa ,,Kto tak ma?". Dzięki niej uczniowie poszerzyli wiedzę o swoich koleżankach i kolegach z klasy. 


Furorę jednak zrobiła zabawa, która polegała na przenoszeniu kolorowych kropek na skrzydła motyla przy pomocy słomek. Każdy chciał wziąć w niej udział, dlatego poświęciliśmy na tę zabawę wiele czasu.


Cała klasa wzięła też udział w zabawie ,,Zakręć ruletką i wylosuj sobie pytanie". Było śmiesznie, ale też ciekawie i zaskakująco. 

LINK


Uczniowie w dobrych humorach wrócili do swoich domów. Tego dnia na pewno tak szybko nie zapomną.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych