Zakładka do książki- upominek dla ucznia na początek roku szkolnego

W czasie urlopu nie tylko odpoczywam. Planuję rozpoczęcie roku szkolnego, przygotowuję kolejne aktywności dla uczniów, poznaję nowe aplikacje itp. Dlaczego? Bo sprawia mi to przyjemność, a nauczanie jej moją pasją. 

Już wiem, że po 2 latach przerwy zostanę wychowawcą. Zastanawiałam się, czym mogłabym przywitać swoich uczniów podczas pierwszego spotkania. 

Pierwszy mój pomysł, którym się dzielę w tym wpisie, to stworzenie, wydrukowanie zakładek do książek. Prosty pomysł, a wykonanie bardzo łatwe przy pomocy darmowego generatora.

LINK do generatora zakładek do książek.

Na zakładkach zamieściłam cytaty o książkach i  czytaniu książek. Dlaczego? Uczę języka polskiego i chciałabym, aby czytanie w jej klasie stało się zajęcieciem ,,modnym".

A jakie są Wasze pomysły na obdarowanie uczniów na początku roku szkolnego?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca