Szkolny Konkurs Poetycki ,,Ja i moi bliscy" rozstrzygnięty



Z okazji Światowego Dnia Poezji uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 2 wzięli udziału w szkolnym konkursie poetyckim.

 


Zadaniem uczestników było napisanie wiersza o swoich bliskich.

Uczniowie podzielili się swoimi pomysłami na wspólne spędzanie czasu czasu wolnego. Opisali relacje i uczucia, które łączą ich z rodziną.

Poniżej prezentuję wiersz Julii Barchanowicz, która została zwyciężczynią konkursu “Ja i moi bliscy”.



Moja rodzina to najważniejsza w moim życiu sprawa.

Dzięki nim jest śmiech, radość i wspólna zabawa.

I zawsze mi pomogą, gdy jest lepiej lub gdy gorzej.

Mama moja o mnie dba, zawsze jakiś prezent dla mnie ma.

Tata, mimo że czasem krzyczy, zawsze dobrze mi życzy.

Siostrzyczka, choć jeszcze malutka, jest nad wyraz wesolutka.

Mam jeszcze przyrodniego brata, który lubi się bawić w pirata.

Babcia z dziadkiem, sami wiecie, najwspanialsi są na świecie.

I jest jeszcze suczka Figa, która wiele innych psów prześciga.

Wszyscy razem bardzo się kochamy i często w różne gry gramy.

Chodzimy też na spacery i jemy pyszne desery.

Wakacje nad morzem spędzamy, gdzie kąpielami wodnymi się schładzamy.

A gdy nauki przyjdzie czas, pomogą zawsze, by ta nauka nie poszła w las.

Moja rodzina, jak widzicie, to zgrana ekipa.

I nie wyobrażam sobie bez niej życia.

I choć z pozoru jest całkiem normalna, to dla mnie jest niezwykła i niepowtarzalna.

Bo rodzina to jest skarb.

Bogactw prawdziwych dar.



Gratulujemy laureatce i zapraszamy uczniów do kolejnych aktywności.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca