Piszemy listy do niewidomych uczniów


 




Uczniowie klasy piątej na lekcji języka polskiego odczytywali listy napisane przez niewidomych uczniów i odpowiadali na nie. 

 


Korespondowanie służyło kształtowaniu postaw społecznych opartych na otwartości, tolerancji i empatii wobec osób z niepełnosprawnością wzrokową, zwiększeniu integracji osób, które nie widzą, ze środowiskiem społecznym, przygotowaniu społeczeństwa do udzielania właściwej pomocy osobom z dysfunkcją wzroku, zauważeniu ich problemów oraz zapobieganiu wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnością wzrokową.


Podejmowane działania ukierunkowane są na upowszechnianie w środowisku lokalnym informacji dotyczących funkcjonowania osób z dysfunkcją wzroku. 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak rozwijać umiejętność streszczania tekstów nieliterackich? Propozycja materiału dla nauczycieli

Generator napisów 4

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO - UROCZYSTE POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW

Ćwiczymy redagowanie krótkich form wypowiedzi