Padlet z bohaterami baśniowymi, czyli opowiadamy treść wybranego utworu w narracji pierwszoosobowej
Na długo przed wprowadzeniem zdalnego nauczania korzystałam z możliwości, jakie stwarza padlet.
Warto podkreślić, że jest to bardzo proste i przyjazne narzędzie internetowe przypominające wirtualną tablicę korkową, na której możemy „przypinać” dokumenty tekstowe, prezentacje, zdjęcia, filmy, nagrania dźwiękowe, linki internetowe (w tym linki do innych tablic padletowych) czy też kody QR.
Padlet jest narzędziem dostosowującym się do najrozmaitszych potrzeb nauczyciela, uczniów i rodziców.
1. Gromadzi wszystkie dokumenty w jednym miejscu;
2. Może zostać wykorzystany w różnych miejscach, w różnym czasie, na różne sposoby:
a) w klasie/poza klasą;
b) przed lekcją/podczas lekcji/po lekcji/ na zajęciach pozalekcyjnych;
c) jako miejsce pracy indywidualnej/zespołowej;
Tablicę padletową może utworzyć każdy, kto posiada adres mailowy.
1. Gromadzi wszystkie dokumenty w jednym miejscu;
2. Może zostać wykorzystany w różnych miejscach, w różnym czasie, na różne sposoby:
a) w klasie/poza klasą;
b) przed lekcją/podczas lekcji/po lekcji/ na zajęciach pozalekcyjnych;
c) jako miejsce pracy indywidualnej/zespołowej;
Tablicę padletową może utworzyć każdy, kto posiada adres mailowy.
Narzędzie umożliwia uczniom przyswojenie wiedzy i nabycie praktycznych umiejętności w każdym miejscu i czasie.
Poniżej prezentuję padlet uczniów z klasy 4, którzy w narracji pierwszoosobowej opowiadali wybraną przez siebie baśń.
Poniżej prezentuję padlet uczniów z klasy 4, którzy w narracji pierwszoosobowej opowiadali wybraną przez siebie baśń.
Zawartość padletu można pobrać jako zdjęcie lub jako dokument pdf.
Daje nam to kolejne możliwości, np. można stworzyć książeczkę elektroniczną i udostępnić ją wszystkim uczniom.
Komentarze
Prześlij komentarz