Pracujemy ze słownikami przy odwróconej krzyżówce

Nie trzeba mieć dostępu do zasobów bibliotecznych, aby pracować ze słownikiem. Wystarczy dostęp do internetu.

Moi uczniowie (podczas lekcji zdalnej) będą przy pomocy słowników redagowali pytania do haseł umieszczonych w krzyżówce. 

Krzyżówka  dostępna jest tutaj.

Proponuję najpierw krzyżówkę wydrukować i wkleić do zeszytu. Następnie zapisać pytania zgodnie z lokalizacją w krzyżowce.
W pytaniu powinny wystąpić informacje, które definiują pojęcie usytuowane w krzyżówce.

Następnie przepiszą hasła w kolejności alfabetycznej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak rozwijać umiejętność streszczania tekstów nieliterackich? Propozycja materiału dla nauczycieli

Generator napisów 4

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO - UROCZYSTE POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW

Ćwiczymy redagowanie krótkich form wypowiedzi