Litera w roli głównej na zajęciach dydaktyczno- wyrównawczych
Mój komplet nie jest na tyle bogaty, bym mogła zaangażować całą klasę.
Jednak na zajęciach dydaktyczno- wyrównawczych sprawdza się znakomicie.
Tym razem każdy z uczniów otrzymał losowy zestaw liter w identycznej ilości. Usiadł w osobnej ławce i rozpoczęliśmy "zabawę z literami".
Każde ćwiczenie wykonywaliśmy w ściśle określonym czasie.
Ułóż, korzystając z własnego zbioru liter:
- jak największą liczbę wyrazów,
- najdłuższe słowo,
- nazwy zwierząt/ roślin, miast,
- tylko rzeczowniki/ przymiotniki,
- słowo o określonej liczbie sylab.Uczniowie otrzymywali punkty, np. za ilość utworzonych słów, za ilość liter wykorzystanych do utworzenia słowa.

W ten sposób utrwalaliśmy także zasady ortograficzne.
Komentarze
Prześlij komentarz