Galeria obrazów jako forma prezentacji - testuję 3D Gallery




Nie ustaję w poszukiwaniu czegoś nowego dla siebie i moich uczniów. 3D Gallery z pewnością wykorzystam przy realizacji projektów, pracy domowej ucznia, podczas zebrań z rodzicami lub uroczystości szkolnych.


3 D Gallery to aplikacja, która umożliwia utworzenie galerii obrazów lub filmów wraz z opisem. Maksymalna ilość zamieszczonych przez użytkownika materiałów: 10. Co prawda to niewiele, ale wystarczy, aby nie zanudzić odbiorcy i pokazać efekty swojej pracy.

Aplikacja jest prosta w obsłudze, ale wiele razy mi się zawieszała i... traciłam efekty swojej pracy. Z tego, co się dowiedziałam, trudności wynikają z tego, że korzystałam z wersji darmowej. Mimo, że jest możliwość edycji, okazało się, że w bezpłatnym wariancie takiej możliwości nie miałam.
Oto efekty mojej pierwszej prezentacji:

QR
https://www.classtools.net/3D/201908_qDLDyF


Instrukcje, które zamieszczam na blogu, staram się redagować na tyle jasno, aby każdy mógł z niej skorzystać i samodzielnie wykonać swoją pracę.
 

Wchodzimy na stronę http://www.classtools.net/3D/

Kiedy pojawi się okno z instrukcją, naciskamy OK.

Zaczynamy od dodania tytułu na dole strony.


Dodajemy maksymalnie dziesięć obrazów lub filmów. Ja dodałam osiem, bo na dziewiątym prześladował mnie pech. :)

Dodawanie przebiega w następujący sposób:


W polu nr 1 naciskamy "UPLOAD IMAGE", aby załadować zdjęcie/obraz z komputera lub naciskamy "VIDEO URL", aby wpisać link do filmu (z YouTube lub Vimeo). Czekamy, aż w polu nr 2 pojawi się wyświetlony obraz lub film.

W polu nr 3 dodajemy tytuł, opis, komentarz, ciekawostkę lub zadanie dla uczniów dotyczące wyświetlanego materiału.

Ważne: możemy edytować swój opis, pogrubiając czcionkę czy używając kursywy. Istnieje również możliwość dodania linku do jakiegoś materiału. Po dodaniu opisu naciskamy "SUBMIT".

Poruszamy się po swojej galerii, klikając na strzałki zamieszczone u dołu strony.


Wprowadzamy hasło do późniejszej edycji i zapisujemy link do swojej galerii z paska przeglądarki lub korzystając z opcji "EMBED".



Powodzenia!

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za umieszczanie instrukcji krok po kroku, jak korzystać z anglojęzycznych stron.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Skecz na zakończenie roku szkolnego lub inną uroczystość szkolną

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4