Bohaterowie lektury "Romeo i Julia" sami się przedstawiają

Awatary pozwalają wcielać się w różne postacie. Dzięki temu są odważniejsi w wypowiadaniu swoich opinii. Poza tym to nauka kreatywności, redagowania tekstu, argumentowania.
Podczas omawiania utworu "Romeo i Julia" postanowiliśmy wcielić się w bohaterów książki. Oto efekty naszej pracy:
Created with Padlet
Bohaterowie lektury sami się przedstawiają
Gimnazjaliści samodzielnie decydowali o wyborze bohatera. Można więc wnioskować o popularności postaci, zapadalności w pamięci uczniów.
Takie zadanie nie zastąpi redagowania charakterystyki, ale uatrakcyjni zajęcia z uczniami.
Padlet udostępniam wszystkim uczniom. Mogą więc słuchać tego, co prezentują awatary, do woli.
Cudowny pomysł. Kopiuję! Aż jestem zła, że sama na to nie wpadłam. BRAWO! Justyna z Mazur
OdpowiedzUsuńPani Justyno :)Proszę napisać, jak się Pani sprawdziły awatary na lekcji. Czy uczniowie z entuzjazmem projektowali awatary bohaterów literackich? Z przyjemnością obejrzałabym efekty :) Pozdrawiam świątecznie
Usuń