Tak było przed rozpoczęciem roku szkolnego, a tak jest obecnie

Przed rozpoczęciem roku szkolnego podjęłam działania w celu włączenia nowych uczniów w tworzenie atmosfery klasy. 
Już na pierwszym spotkaniu pokazałam im, że są dla mnie bardzo ważni, liczę się z ich zdaniem, jestem otwarta na ich pomysły i oczekiwania. 
Zakończyliśmy je nietypowo. Każdy uczeń zostawiał mi prezent ;)
Co to takiego było? Anonimowa karteczka z jednym życzeniem przyklejona na tablicy szkolnej.

Uczniowie dokończyli jedno zdanie:
Chciałbym/-abym, aby moja wychowawczyni...


Tak było...

Dzisiaj były zajęcia integracyjno- adaptacyjne z pedagogiem szkolnym.
Taką informację zwrotną otrzymałam ;)


Radość moja jest WIELKA ;)

Licencja Creative Commons

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Skecz na zakończenie roku szkolnego lub inną uroczystość szkolną

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"