Przy dźwiękach katarynki- karty lekturowe do noweli B. Prusa ,,Katarynka"

Praca w grupie to okazja, aby uczniowie uczyli się od siebie, współpracowali ze sobą, wzajemnie mobilizowali i kontrolowali. 


Dlatego warto wdrażać  uczniów do pracy w grupie od najmłodszych lat.

Tym razem zaproponowałam klasie 5 stacje zadaniowe. 

Zadania dotyczyły lektury pt. ,,Katarynka".

Na każdej stacji znajdowały się cztery losowo przydzielone karty graficzne z poleceniami.

Moi uczniowie byli zachwyceni zadaniami, choć nie zawsze były one dla nich łatwe.

Do ćwiczeń przygotowałam 40 kart lekturowych. W niniejszym wpisie prezentuję trzy losowo wybrane karty. 

Mam nadzieję, że pomogą one uczniom w zrozumieniu utworu i zapamiętaniu jego treści.

Karty zaprojektowałam przy pomocy sztucznej inteligencji.  


Zapraszam :)


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca