Potasowane karty lekturowe to strzał w dziesiątkę podczas powtórzenia przed egzaminem lub konkursu ze znajomości lektur

Przygotowania do egzaminu ósmoklasisty zaprzątają głowę nie jednemu nauczycielowi języka polskiego. Potasowane karty lekturowe to strzał w dziesiątkę. Warto je posiadać w swoich zasobach.
Uczniowie uczą się i bawią. Powtarzają treść lektur, uczą się od siebie wzajemnie, jeśli uważnie słuchają wypowiedzi rówieśników. Mogą uzupełniać wypowiedzi, dopowiadać, dopytywać, prosić o pomoc itp. 
W moim zestawie znajdują się karty do następujących lektur szkolnych: ,,Zemsta", ,,Żona modna", ,,Kamienie na szaniec", ,,Quo vadis", ,,Pan Tadeusz", ,,Artysta", ,,Opowieść wigilijna", ,,Balladyna", ,,Mały Książę", ,,Dziady cz. II".

Do ćwiczeń przygotowałam 52 karty lekturowe. W niniejszym wpisie prezentuję trzy losowo wybrane karty. Mam nadzieję, że przydadzą się podczas powtórzeń przed egzaminem, podczas organizacji konkursów ze znajomości lektur obowiązkowych.

Karty zaprojektowałam przy pomocy sztucznej inteligencji.  


Zapraszam :)


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca