Co mogłaby dla nas zrobić złota rybka?


Lektura ,,Bajki o rybaku i złotej rybce” to okazja do ciekawych aktywności i dyskusji.

Uczniowie klasy czwartej zrozumieli, co jest ważne w życiu. 

Zastanowili się, jakimi wartościami warto się w życiu kierować, jak również uwierzyli, że to, czego się bardzo pragnie, można osiągnąć dzięki wytrwałości i ciężkiej pracy.

Na zakończenie każdy uczeń- według własnego pomysłu- pokolorował tzw. ,,złotą rybkę” i zapisał trzy własne życzenia.

Taka forma pracy zaangażowała uczniów do aktywnej pracy na lekcji, zmotywowała i zmobilizowała do nauki i pracy nad sobą, uczyła odróżniać rzeczy ważne od mniej istotnych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak rozwijać umiejętność streszczania tekstów nieliterackich? Propozycja materiału dla nauczycieli. Część 1

Klucz do angażujących lekcji- stacje zadaniowe do lektury ,,Hobbit, czyli tam i z powrotem"

Generator napisów 4

SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO - UROCZYSTE POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW

,,Chłopcy z Placu Broni" — 21 zadań, które ożywiają lekturę i przygotowują do egzaminu