Lekcja przedświąteczna, czyli niespodziewane zastępstwo w klasie trzeciej

 



Klasa, którą uczę, p
ojechała na wycieczkę, a ja udałam się na zastępstwo do klasy trzeciej.


Dzieci przyjęły mnie entuzjastycznie, gdyż podczas pracy mogły połączyć swoje stoliki z ławką koleżanki/ kolegi.


O czym rozmawialiśmy? Wiadomo, o zbliżających się świętach i tradycjach kultywowanych w domach rodzinnych dzieci.


Następnie każdy uczeń pokolorował pisankę według własnego uznania, którą następnie wyciął i przykleił na ,,wielkanocną taśmę życzeń”.

Jestem oczarowaną umiejętnością współpracy zespołu klasowego.

Na zakończenie wykonaliśmy wspólną pamiątkową fotografię i przygotowaliśmy krótkie życzenia, które przesyłam wszystkim czytelnikom mojego bloga.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca