O czym byłaby Twoja książka, w której obejrzymy ...- rozpisywania uczniów ciąg dalszy
... poniżej zamieszczone fotografie.
Zależało mi na tym, aby to zdjęcie sugerowało miejsce i czas zdarzeń. Uczeń powinien je dokładnie obejrzeć i zastanowić się, co w takich okolicznościach mogłoby się wydarzyć.
Przy okazji przypomniałam uczniom o prawach autorskich (zdjęcia nie zostały skopiowane z żadnego portalu i posiadam do nich wyłączne prawo).
Przy okazji przypomniałam uczniom o prawach autorskich (zdjęcia nie zostały skopiowane z żadnego portalu i posiadam do nich wyłączne prawo).
Fotografia 1
![]() |
Wioletta Rafałowicz |
Fotografia 2
![]() |
Wioletta Rafałowicz |
Fotografia 3
![]() |
Wioletta Rafałowicz |
Fotografia 4
![]() |
Wioletta Rafałowicz |
Fotografia 5
Wioletta Rafałowicz |
Fotografia 6
![]() |
Wioletta Rafałowicz |
Co będzie łączyło wszystkie historie? BOHATER :) Co prawda, uczniowie mogą go przenieść w czasie i w inne miejsce, do ich decyzji pozostawiam retrospekcję, zdarzenia z jego udziałem, ukazane problemy i sposoby ich rozwiązywania, relacje z innymi postaciami itp. Inwencja twórcza pożądana.
Oto on- BOHATER
![]() |
Prace zgromadzimy na dysku google. Zróżnicujemy wielkość i kolor czcionki, wyróżniając tytuł, autora i określone fragmenty pracy pisemnej. Wskazówki zamieszczam na poniższej planszy
Komentarze
Prześlij komentarz