O czym byłaby Twoja książka, w której obejrzymy ...- rozpisywania uczniów ciąg dalszy

... poniżej zamieszczone fotografie.

Tym razem zaproponowałam uczniom  stworzenie własnej historii inspirowanej fotografiami.
Zależało mi na tym, aby to zdjęcie sugerowało miejsce i czas zdarzeń. Uczeń powinien je dokładnie obejrzeć i zastanowić się, co w takich okolicznościach mogłoby się wydarzyć. 

Przy okazji przypomniałam uczniom o prawach autorskich (zdjęcia nie zostały skopiowane z żadnego portalu i posiadam do nich wyłączne prawo).

Fotografia 1

Wioletta Rafałowicz


Fotografia 2
Wioletta Rafałowicz

Fotografia 3
Wioletta Rafałowicz



Fotografia 4
Wioletta Rafałowicz

Fotografia 5
Wioletta Rafałowicz
Fotografia 6
Wioletta Rafałowicz

Co będzie łączyło wszystkie historie? BOHATER :) Co prawda, uczniowie mogą go przenieść w czasie i w inne miejsce, do ich decyzji pozostawiam retrospekcję, zdarzenia z jego udziałem, ukazane problemy i sposoby ich rozwiązywania, relacje z innymi postaciami itp. Inwencja twórcza pożądana.
Oto on- BOHATER
Obraz David Yu z Pixabay

Prace zgromadzimy na dysku google. Zróżnicujemy wielkość i kolor czcionki, wyróżniając tytuł, autora i określone fragmenty pracy pisemnej. Wskazówki zamieszczam na poniższej planszy


 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych