Środki stylistyczne w krzyżówce- mój sposób na kartkówkę
Krzyżówki dydaktyczne są bardzo lubiane przez uczniów i mogą z powodzeniem być wykorzystywane w szkole na lekcjach każdego przedmiotu.
Dzięki nim możemy sprawdzić wiedzę uczniów, rozwijać ich umiejętność logicznego myślenia, wyrabiać umiejętność skojarzeń, wzbogacać lub utrwalać słownictwo, rozwijać samodzielność.
Praca z krzyżówką może być czynnikiem
mobilizującym do sięgania poza podręcznikowe źródła wiedzy – leksykony,
słowniki tematyczne, encyklopedie.
Krzyżówka uczy samodzielnego wyszukiwania
informacji, kierowania się intuicją w obcowaniu z dziełem naukowym czy
popularnonaukowym. Może być okazją porządkowania i posegregowania
posiadanych zasobów wiedzy. A zatem twórzmy krzyżówki dla uczniów i z uczniami.
Komentarze
Prześlij komentarz