Wszyscy powinniśmy siebie wzajemnie akceptować, gdyż w głębi duszy jesteśmy IDENTYCZNI.


Tolerancja to szeroko rozumiane pojęcie.
Każdy zdefiniuje je inaczej. Dla jednych jest to tolerowanie wszystkiego, natomiast inni akceptują przykładowo ludzi o odmiennym kolorze skóry, ale homoseksualistów już nie. W Internecie jest mnóstwo akcji nakłaniających do akceptacji wyróżniających się obywateli. Niestety, nie wszyscy są otwarci na nowości.
Podle zachowują się w stosunku do osób, które choć trochę "odstają" od ich często prostolinijnych oraz ograniczonych wizji świata i ludzkości. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni, ponieważ w głębi WSZYSCY JESTEŚMY RÓWNI!


Plakat ma na celu pokazanie, że wygląd, poglądy, religia czy orientacja seksualna nie powinny być przeszkodą w życiu codziennym. Wszyscy powinniśmy siebie wzajemnie akceptować, gdyż w głębi duszy jesteśmy IDENTYCZNI. Wykonałam go techniką kolażu. Wycięłam z gazet różne twarze i nakleiłam na kartkę. Na samym końcu dokleiłam własnoręcznie wykonane znaki równości.
Joanna Jokiel

Licencja Creative Commons

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych