O relacjach, uczuciach i dorastaniu- materiały na lekcje poświęcone lekturze ,,Pajączek na rowerze"

 Lektura uzupełniająca ,,Pajączek na rowerze" z pewnością podoba się  wielu piątoklasistom i nie tylko. 

Na ten moment nie doczekała się zbyt wielu pomocy dydaktycznych, dlatego na własne potrzeby przygotowałam 16 kart. 


Są wśród nich karty pracy, jak i wklejki do zeszytu.

Wśród opracowanych  materiałów znajdują się zadania dotyczące kolejności wydarzeń, prezentacji głównych bohaterów, wyrażania swojego zdania, np. na temat powieści, postaci, miejsca i czasu zdarzeń, symboli pojawiających się w lekturze, relacji rodzinnych itp. Ponadto przygotowałam dla uczniów tzw. odwróconą krzyżówkę, do której uczniowie redagują objaśnienia haseł.


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje  przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca