Rozpoznaj lekturę po cytacie- zestaw kart do powtórek przed egzaminem ósmoklasisty

 

Wkrótce rozpoczniemy powtórzenia do egzaminu ósmoklasisty. Oprócz rozwiązywania testów wiele uwagi poświęcimy lekturom szkolnym. Warto też zwrócić uwagę uczniów na cytaty.


Zaprojektowane przeze mnie karty pomogą także zapamiętać imię i nazwisko autora oraz tytuł lektury. 
Karty możemy dla uczniów wydrukować w mniejszym formacie i wykorzystać do ćwiczeń ortograficznych i interpunkcyjnych. 

Do ćwiczeń przygotowałam 50 kart. W niniejszym wpisie prezentuję trzy losowo wybrane karty. Mam nadzieję, że pomogą one uczniom w zapamiętaniu cytatów z lektur obowiązkowych.

Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych