Dziesięć zadań do utworu ,,Zemsta" A. Fredry- lekcje z lekturą nie muszą być nudne

 



Lektura pt. ,,Zemsta" nie jest zrozumiała dla współczesnych uczniów.  Nie dostrzegają elementów zabawnych, nie rozumieją wypowiedzi bohaterów itp. Warto więc tak zorganizować pracę z lekturą na lekcji, aby pomóc uczniom zapamiętać jej treść i zrozumieć przesłanie. 



Mogą w tym pomóc przygotowane przeze mnie ćwiczenia. Wśród nich pojawiają się zadania z materiałem wizualnym, ale także odwrócona krzyżówka czy labirynt. Zestaw zawiera odświeżone zadania, które sprawdziły się na moich zajęciach przed wielu laty. 

Karta z zadaniami nie zastapi nauczyciela i nie zawiera klucza odpowiedzi.


Zapraszam :)


Jeśli moja twórczość, pomysły na zajęcia, materiały na lekcje przypadły Ci do gustu, korzystasz z nich i zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić wdzięczność albo mnie wesprzeć, zaproś mnie na kawę. Na portalu społecznościowym Facebook znajdziesz stronę bloga. Link zamieszczam poniżej.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca