Wizualizacja miejsca akcji- "Hobbit, czyli tam z powrotem"







W ramach projektu “Wyczytane z lektur szkolnych” uczniowie klasy 6a dokonali odczytania fragmentów poprzez przekład intersemiotyczny.


Zwróciliśmy szczególną uwagę na opisy miejsc przedstawionych w lekturze “Hobbit, czyli tam i z powrotem”.

Uczniowie z uwagą wczytywali się we fragmenty lektury, aby przy pomocy swojej wyobraźni zwizualizować opisane miejsce.

Jednocześnie ćwiczyli umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem oraz cytowania.

Zapraszam do obejrzenia prac uczniowskich.












 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Jak rozwijać umiejętność streszczania tekstów nieliterackich? Propozycja materiału dla nauczycieli

Generator napisów 4

Stacje zadaniowe lub karty pracy- mój pomysł na lekcję języka polskiego 6 grudnia

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"