Ortograficzny przewodnik po Dębnie- projekt eTwinning
Projekt "Chwyć byki za rogi" motywuje uczniów do utrwalenia znajomości zasad ortograficznych i interpunkcyjnych oraz rozwijania umiejętności komputerowych.
W wyniku podjętych działań:
- Uczeń posiada wysoką świadomość językową oraz ma poczucie odpowiedzialności za język, jakim się posługuje.
- Interesuje się kulturą języka, ortografią i interpunkcją.
- Zna zasady pisowni polskiej: reguły ortograficzne oraz zasady interpunkcyjne.
- Pisze poprawnie pod względem ortograficznym i interpunkcyjnym.
- Dokonuje korekty ortograficznej i interpunkcyjnej własnych i cudzych tekstów.
- Samodzielnie uzasadnia pisownię wyrazów. Sprawnie i celowo posługuje się słownikiem ortograficznym.
- Korzysta z komputera i Internetu przy rozwiązywaniu problemów związanych z poprawnością ortograficzną i interpunkcyjną.
- Potrafi samodzielnie organizować efektywną pracę w grupie.
Poniżej prezentuję zadanie projektowe uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. A. Fiedlera w Dębnie- Ortograficzny przewodnik po Dębnie
Komentarze
Prześlij komentarz