Ortograficzny przewodnik po Dębnie- projekt eTwinning








Projekt "Chwyć byki za rogi" motywuje uczniów do utrwalenia znajomości zasad ortograficznych i interpunkcyjnych oraz rozwijania umiejętności komputerowych. 
Tym razem uczniowie opracowali  ORTOGRAFICZNY PRZEWODNIK PO SWOIM MIEŚCIE.
 
W wyniku podjętych działań:

  • Uczeń posiada wysoką świadomość językową oraz ma poczucie odpowiedzialności za język, jakim się posługuje. 
  • Interesuje się kulturą języka, ortografią i interpunkcją. 
  • Zna zasady pisowni polskiej: reguły ortograficzne oraz zasady interpunkcyjne. 
  • Pisze poprawnie pod względem ortograficznym i interpunkcyjnym. 
  • Dokonuje korekty ortograficznej i interpunkcyjnej własnych i cudzych tekstów.
  • Samodzielnie uzasadnia pisownię wyrazów. Sprawnie i celowo posługuje się słownikiem ortograficznym. 
  • Korzysta z komputera i Internetu przy rozwiązywaniu problemów związanych z poprawnością ortograficzną i interpunkcyjną.
  • Potrafi samodzielnie organizować efektywną pracę w grupie.
 
Poniżej prezentuję zadanie projektowe uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. A. Fiedlera w Dębnie- Ortograficzny przewodnik po Dębnie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych