Zaprojektuj własną kartkę świąteczną


Jak przygotować własną kartkę świąteczną? 

Z pewnością pomysłów jest wiele. 

Przed Wami moja pierwsza animacja świąteczna.

Nie jest doskonała, ale z pewnością można wykorzystać jej potencjał. 

Zobaczcie jak się prezentuje.

 

Wykonałam ją przy pomocy aplikacji 

https://iwishyouto.com/

Nie zakładałam konta i nie logowałam się. 

Projekt wykonałam metodą prób i błędów, gdyż nie ma polskiej wersji instrukcji.

Kartkę świąteczną można przesłać na e-mail, pobrać do niej link lub kod do zamieszczenia na blogu. 

P. S. Do rysowania warto mieć wprawioną rękę i myszkę, której mi brakowało :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Międzynarodowy Dzień Poezji z kartami literackimi, odwróconą krzyżówką lub wykreślanką- materiały edukacyjne na 21 marca