Jak może przebiegać ewaluacja zajęć/ lekcji?

Uczniowie byli zadowoleni z zajęć związanych z Dniem Głośnego Czytania. 
Długo rozmawiali o swoich emocjach. 
Upamiętnili zdarzenia na fotografiach. 
Pokonywali tremę i uczyli się publicznie wykonywać zadania. 
Chętnie uczestniczyli w aktywnościach. 
Zrozumieli położenie osoby niewidomej i dostrzegli bariery w jej codziennym życiu. 
Swoją opinią uczniowie podzielili się na zakończenie akcji czytelniczej. Swoje przemyślenia zapisali na poniższej tablicy.
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak rozwijać umiejętność streszczania tekstów nieliterackich? Propozycja materiału dla nauczycieli. Część 1

Klucz do angażujących lekcji- stacje zadaniowe do lektury ,,Hobbit, czyli tam i z powrotem"

Generator napisów 4

SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO - UROCZYSTE POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW

,,Chłopcy z Placu Broni" — 21 zadań, które ożywiają lekturę i przygotowują do egzaminu