Jak może przebiegać ewaluacja zajęć/ lekcji?

Uczniowie byli zadowoleni z zajęć związanych z Dniem Głośnego Czytania. 
Długo rozmawiali o swoich emocjach. 
Upamiętnili zdarzenia na fotografiach. 
Pokonywali tremę i uczyli się publicznie wykonywać zadania. 
Chętnie uczestniczyli w aktywnościach. 
Zrozumieli położenie osoby niewidomej i dostrzegli bariery w jej codziennym życiu. 
Swoją opinią uczniowie podzielili się na zakończenie akcji czytelniczej. Swoje przemyślenia zapisali na poniższej tablicy.
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Stacje zadaniowe lub karty pracy- mój pomysł na lekcję języka polskiego 6 grudnia

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO - UROCZYSTE POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW