Projekt na lekcji- awatary na lekcji (nie tylko) języka polskiego
"Nie idź tam, dokąd prowadzi ścieżka, lecz tam, gdzie jej nie ma i pozostaw swój ślad" - Ralph Waldo Emerson
Twórz, eksperymentuj, nie bój się wyzwań, szukaj własnej drogi, wyznaczaj cele i realizuj je nieustraszenie.
Lekcje języka polskiego mogą i powinny być inspirujące. Niech wciągają uczniów, motywują do działania, prowokują do twórczych rozwiązań.
Sprzyja temu między innymi wykorzystanie technologii komputerowej.
Z tego powodu nieustannie poznaję nowe programy, aplikacje czy generatory. Zastanawiam się nad ich wykorzystaniem na swoich zajęciach.
Mówiące awatary już wykorzystywałam do promocji czytelnictwa,
ćwiczeń w redagowaniu krótkich tekstów w pierwszej osobie, prezentacji uczniów realizujących projekt, poleceń do samodzielnie wykonywanych zadań, instrukcji do zadań projektowych czy też charakteryzowania bohaterów literackich.
ćwiczeń w redagowaniu krótkich tekstów w pierwszej osobie, prezentacji uczniów realizujących projekt, poleceń do samodzielnie wykonywanych zadań, instrukcji do zadań projektowych czy też charakteryzowania bohaterów literackich.
Link do aplikacji znajduje się tutaj.
Teraz zastanawiam się, w jaki sposób wykorzystać sam obraz- wizerunek postaci w związku z poznaniem kolejnych narzędzi do przygotowania awatarów, np.
Funko
Avatarmaker
Avachara
Spróbujmy spisać nasze pomysły i wcielić je w życie.
Komentarze
Prześlij komentarz