Dla nas KTOŚ, czyli dla nas Kultura Tworzy Obraz Świata- nasz projekt eTwinning
W przestrzeni historii i kultury dawnej i współczesnej chcemy z młodymi ludźmi poszukiwać pozytywnego obrazu świata i życia.
Projekt trwa.
Promowanie pozytywnego wizerunku świata.
Ukazywanie życia jako piękna, daru, wartości.
Propagowanie wartości piękna, miłości, solidarności, patriotyzmu, wrażliwości duchowej.
Zachęcanie do poznawania kultury (np. literatury, sztuk plastycznych, fotografii) i historii.
Ukazywanie życia jako piękna, daru, wartości.
Propagowanie wartości piękna, miłości, solidarności, patriotyzmu, wrażliwości duchowej.
Zachęcanie do poznawania kultury (np. literatury, sztuk plastycznych, fotografii) i historii.
Autoprezentacja uczestników projektu w formie nagrania filmiku.
Wymiana filmików między szkołami.
Utworzenie na fb grupy projektowej.
Warsztaty – pozytywny obraz świata w literaturze i sztuce (I LO im. B.Krzywoustego w Nakle nad Notecią) oraz historii i we współczesnym świecie (ZSOiO w Pruszkowie), działania środowiskowe będące odpowiedzią na problemy współczesnej rzeczywistości odchodzącej od wartości, moralności (Gimnazjum Publiczne im. A. Fiedlera w Dębnie).
Wspólna wymiana doświadczeń i wypracowanych materiałów. Opracowanie formy ich upowszechniania.
Wymiana filmików między szkołami.
Utworzenie na fb grupy projektowej.
Warsztaty – pozytywny obraz świata w literaturze i sztuce (I LO im. B.Krzywoustego w Nakle nad Notecią) oraz historii i we współczesnym świecie (ZSOiO w Pruszkowie), działania środowiskowe będące odpowiedzią na problemy współczesnej rzeczywistości odchodzącej od wartości, moralności (Gimnazjum Publiczne im. A. Fiedlera w Dębnie).
Wspólna wymiana doświadczeń i wypracowanych materiałów. Opracowanie formy ich upowszechniania.
Poszerzenie i pogłębienie wiedzy o wartości kultury i historii.
Doskonalenie umiejętności w zakresie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej.
Wzrost umiejętności pracy zespołowej.
Doskonalenie umiejętności w zakresie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej.
Wzrost umiejętności pracy zespołowej.
Komentarze
Prześlij komentarz