Relacja anielska- JESTEM BLONDYNKĄ

 Zadania anioła stróża:1. Fotografować w działaniu2. Notować reakcje innych w szkole (słowa, mimikę twarzy, gesty itd.) bardzo skrupulatnie3. Przedstawić pełną dokumentację


Zadania prowokatora:1. Opisać swoje uczucia przed akcją, w czasie akcji i po niej

Wiktoria:
 "Dzisiaj przyszła kolej Asi na noszenie koszulki. Uczniowie nie zwracali zbytniej uwagi na napis "Jestem blondynką", który widniał z tyłu na jej bluzce.


Zauważyłam tylko kilka dziwnych gestów i zachowań, jakie wzbudziło wyznanie na t-shircie. Mianowicie było to na przykład znaczące spojrzenie na plecy mojej koleżanki, a następnie konsultacja na ucho swoich obserwacji. Jeszcze jednym z niemiłych komentarzy było niecenzuralne" ja pi****le" rzucone w kierunku Asi, po czym autor słów zakrył szyderczy uśmiech na ustach. Mimo tych kilku zachowań wydaje mi się, że uczniowie naszej szkoły są bardzo tolerancyjni i oswojeni z odmiennością. Na noszenie koszulek z napisami reagują bardzo obojętnie."
Asia
 "Parę dni temu miałam za zadanie prowokować uczniów i pracowników szkoły moją koszulką z napisem "Jestem blondynką". Wiele osób z zaciekawieniem patrzyło na moją bluzkę, jednak tylko nieliczni odważyli się zapytać, w jakim celu to robię." 

Licencja Creative Commons

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skecz na zakończenie roku szkolnego lub inną uroczystość szkolną

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"