Czego uczy tworzenie autorskich krzyżówek?

Zadania domowe mogą mieć różną formę, ale najlepiej (moim zdaniem) jak są zaskakujące i stanowią wyzwanie dla ucznia. Oczywiście, nie mogą być tak trudne, aby sam tego zadania nie mógł wykonać. 

Moi uczniowie wiele czasu spędzają przed komputerem, dlatego proponuję im zadania, które mogą wykonać przy pomocy technologii informacyjno- komunikacyjnej.
Wykonywaliśmy m. in. awatary, dzięki którym każdy miał okazję się zaprezentować. 

Tym razem zaproponowałam gimnazjalistom opracowaniem własnej krzyżówki sprawdzającej wiedzę z lektury.




Krzyżówki, opracowane przez uczniów, z pewnością wykorzystam w swojej pracy w kolejnych latach.

Licencja Creative Commons

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Jak rozwijać umiejętność streszczania tekstów nieliterackich? Propozycja materiału dla nauczycieli

Generator napisów 4

Stacje zadaniowe lub karty pracy- mój pomysł na lekcję języka polskiego 6 grudnia

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"