Szkolne projekty

Sztuka kreatywnego pisania- zaproszenie do projektu eTwinning

1. Prekursorskie zadanie twórcze- projekt bohatera autorskiego tekstu ucznia

2. Co mógłby zrobić Prometeusz dla współczesnego człowieka?

3. Pokaż mi swoją twarz- praca twórcza uczniów

4. Memy tematyczne na lekcji języka polskiego- szkoła kreatywnego pisania

5. Kreatywnie i twórczo na lekcji języka polskiego w Dniu Kropki- komiksowe historie

6. Jesteśmy autorami komiksu z nowymi przygodami Kajka i Kokosza

7. Tworzymy komiks na podstawie wybranej bajki 

8. Życzenia świąteczne z okazji Bożego Narodzenia dla bohaterów literackich

9. Nasze rozmowy z bohaterami lektur szkolnych, czyli ćwiczymy redagowanie dialogu

10. Bierzemy udział w projekcie ,,Jestem wynalazcą” 

11. Nasz sposób na edukację teatralną- klasa 4b na lekcji języka polskiego

12. Zabawa w teatr pomaga nam zapamiętać treść baśni

13. Zabawy z kukiełkami i pacynkami, czyli edukacja teatralna na lekcji języka polskiego

14. Nasze spotkanie z bohaterem lektury szkolnej- opowiadanie twórcze

15. Zajęcia rozwijające kreatywność- jak uczynić ucznia otwartym na nowe pomysły?

Pożeracze lektur szkolnych

1.Pożeracze lektur szkolnych- kolejne wyzwanie na ten rok szkolny

2. Narodowe Czytanie na lekcji języka polskiego-poznajemy ,,Świteziankę" A. Mickiewicza

3. Dziady cz. II na lekcji języka polskiego- karty z albumu i labirynty

4. Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych

5. Prezentujemy rasy Śródziemia w formie klocków-Hobbit, czyli tam i z powrotem. Przygotowanie do realizacji zadania

6. Kilka aktywności na lekcje poświęcone lekturze ,,Dziady cz. II" A. Mickiewicza

7. Efektywny sposób na powtórkę z lektur szkolnych - tworzymy leksykon bohaterów lektur szkolnych

8. Zaszyfrowane informacje z lektury szkolnej- ,,Kajko i Kokosz. Szkoła latania"

9. ,,Hobbit, czyli tam i z powrotem” na kolorowych pudełkach

10. Jestem... O co chcielibyście mnie zapytać?- pomysł na wykorzystanie kart postaci literackich

11. Wylosuj dla siebie zadanie- Akademia pana Kleksa

12. Leksykon bohaterów literackich

13. Bierzemy udział w  lekcji przędzenia liter - Akademia pana Kleksa

14.  Jesteśmy twórcami plakatów zachęcających do przeczytania lektury ,,W pustyni i w puszczy”

15. Bohaterowie lektury ,,W pustyni i w puszczy" przesyłają nam kartki pocztowe z Arfyki

16. Tworzymy folder promujący książkę ,,W pustyni i w puszczy”

17. Czytamy fragmenty ,,Mikołajka” i promujemy lekturę

18. Światowy Dzień Poezji- szkolny konkurs poetycki o rodzinie

19. Projektujemy czapkę Doktora Paj -Chi-Wo- interdyscyplinarny projekt czytelniczy

20. Listy gończe jako pomysł na powtórzenie wiadomości o bohaterach lektur szkolnych

21. Lapbooki pomogły uporządkować wiedzę o ,,Mikołajku”

22. Redagujemy listy gończe za bohaterami lektur

23. Rysunkowy plan wydarzeń- wybrane wydarzenia z  ,,Balladyny" Juliusza Słowackiego

24. Co mogłaby dla nas zrobić złota rybka? 

25. Na łamach ARKADII o lekturze ,,Quo vadis"- lekcja na podsumowanie lektury szkolnej

26. Cytaty z lektur szkolnych to drogowskazy życiowe

26. Co się wydarzyło w starożytnym Rzymie? Projekt edukacyjny na lekcji języka polskiego

27. Niezwykła podróż z Małym Księciem- projekt na lekcji poświęconej lekturze szkolnej

28. Przedstawiamy treść lektury ,,KATARYNKA” w formie komiksu

Wyczytane z lektur szkolnych

1.Wyczytane z lektur szkolnych

2. Wizualizacja miejsca akcji- "Hobbit, czyli tam z powrotem"

3. Skarbiec wiedzy o lekturze, czyli lektura w pudełku- Hobbit, czyli tam i z powrotem

4.Prezentujemy bohaterów lektury "W pustyni i w puszczy"

5. Dzień głośnego czytania bajek Krasickiego

6. Newsy z lektury "Chłopcy z Placu Broni"

7. Chłopcy z Placu Broni- losowanie zadań

8. Jak zachęcamy do przeczytania lektury?

 Jestem cyfrowym tubylcem

1.Dbamy o bezpieczeństwo w sieci

2. Powiedz innym, jak być bezpiecznym w Internecie

3. Czy jesteś odpowiedzialnym cyfrowym tubylcem?- ankieta

 

Wszyscy jesteśmy wartościowi

1.Zapraszam do współpracy przy projekcie eTwinning "Wszyscy jesteśmy wartościowi"

2.Życzenia z okazji Dnia Białej Laski

3. Marzę o...- Dzień Marzyciela

4. Piszemy listy do niewidomych uczniów

5. Niech uśmiech rozjaśnia nasze buzie- Dzień Uśmiechu 2021

6. Dzień Sprzątania Biurka-wspólna akcja

7. Wybraliśmy najpiękniejsze słowa w języku polskim

8. Proste plakaty motywacyjne- materiały na Dzień Pozytywnego Myślenia

9.  Zaproszenie do uczestnictwa w Dniu  Okularnika 2022

10. W okularach nam do twarzy-  Dzień Okularnika 2022

11. Gdyby okulary umiały mówić... o Dniu Okularnika 2022 raz jeszcze

Matematyka na języku polskim

1. Zapraszam do uczestnictwa w projekcie eTwinning "Matematyka na języku polskim"

2.Szyfrowanie i deszyfrowanie związków frazeologicznych na języku polskim

3. Wśród homofonów

4. Matematyczna ortografia i wigilijny wieczór

5. Sortujemy i kategoryzujemy na języku polskim

6.  Jesteśmy autorami trimino polonistycznego

7. Pomysły na wykorzystanie trimino na lekcji języka polskiego


W oczekiwaniu na Wielkanoc

1. W oczekiwaniu na Wielkanoc- zaproszenie do projektu eTwinnnig

2. Jakie znasz zwyczaje i tradycje wielkanocne?

3.Wielkanocne życzenia w chmurach wyrazowych ukryte

4. Zbiór pomysłów na aktywności związane z Wielkanocą 

5. Życzenia od uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. A. Fiedlera w Dębnie dla szkół partnerskich

6. Moc życzeń wielkanocnych zgromadzonych na wspólnej tablicy -W oczekiwaniu na Wielkanoc

7. Wielkanocna książka kucharska -filmoteka

8. W oczekiwaniu na Wielkanoc- sprawdzone przepisy kulinarne

9. W oczekiwaniu na Wielkanoc- badanie gustów kulinarnych

10. Zwyczaje i tradycje wielkanocne- mówiące awatary

11. W oczekiwaniu na Wielkanoc- układamy puzzle

 


Językowe zmagania dla ambitnych uczniów i uczennic

1. Językowe zmagania dla ambitnych uczniów i uczennic- zaproszenie do projektu eTwinning

Lektury szkolne na poważnie i z przymrużeniem oka- projekt eTwinning

1.Nasze opinie o lekturach szkolnych- lektury szkolne na poważnie i z przymrużeniem oka
2. Plany na rok szkolny 2020/21- autorski projekt czytelniczy

3.Stacje zadaniowe do lektury pt. "Katarynka"

4. Notatka w formie tekstu z lukami- "Kajko i Kokosz. Szkoła latania"

5. Co wiemy o Panu Kleksie?- tekst z lukami

6.Promujemy czytanie, pamiętając o ekologii

7. Opis postaci literackiej inaczej

8. Bawimy się na Placu Broni wraz z bohaterami książki F. Molnara

9. Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

10. Bierzemy udział w lekcji kleksografii

11. Układamy przepis na szkolny sukces- zainspirowani kuchnią pana Kleksa

12. Bohaterowie lektur szkolnych piszą listy do Świętego Mikołaja

13. Po lekturze "Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa"

14.Lektura "Magiczne drzewo. Czerwone krzesło" na kartach albumów uczniowskich

15. Zapraszam do współpracy przy tworzeniu galerii bohaterów literackich

16. Bajka "Lis i jaskółka " w formie komiksu

17. Zaszyfrowane cytaty z naszych lektur

18. Zapraszam WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW BLOGA do współtworzenia kolekcji

19. Memoteka lekturowa, czyli o lekturach szkolnych z nutką humoru

20. Walentynki literackie

21. Witajcie w świecie bohaterów baśni

22. Padlet z bohaterami baśniowymi, czyli opowiadamy treść wybranego utworu w narracji pierwszoosobowej

23. Promujemy lektury szkolne- "Chłopcy z Placu Broni"

24. Poczet autorów lektur szkolnych- zaproszenie do współpracy

25.Cytaty, które warto zapamiętać- różne formy aktywności

26.Rozbudowujemy wątki lektur szkolnych- przykłady prac uczniowskich

27. Dzielimy się swoimi przemyśleniami związanymi z lekturami szkolnymi i utrwalamy znajomość treści utworów

 


 

Zobacz mnie

1.Włączamy się w Kampanię Społeczną i realizujemy projekt międzynarodowy "Zobacz mnie"

2. Ewaluacja projektu "Zobacz mnie"

3.Przesyłamy życzenia dla osób niewidomych i słabowidzących- Międzynarodowy Dzień Białej Laski




Zaczytaj się w tej książce
1. Zapraszam do współpracy przy realizacji projektu eTwinning "Zaczytaj się w tej książce"
2. 100 propozycji tematów wypracowań poświęconych lekturom szkolnym
3.Twoja ulubiona lektura szkolna to... Pomóż nam zdobyć wiarygodne informacje
4.Co warto przeczytać, czyli czekoladka w bibliotece
5. MEM(o)teka lekturowa
6. Czytanie książek na lekcjach jest ...
7.Rozejrzyj się wokół siebie i nie bądź obojętny- czytamy na głos "Poczwarkę" Doroty Terakowskiej
8.Dlaczego zdecydowałam się zgłosić pomysł do konkursu "Projektanci edukacji"?
9. Zaczytaj się w tej książce- tworzymy zbiór stu ciekawych tematów wypracowań poświęconych lekturom szkolnym


Projekt na lekcji

1. Tyle kropek wokół nas
2. Zostań POSZUKIWACZEM KROPEK
3. Co jeszcze wydarzyło się w Dniu Kropki?
4."Żona modna" w teatrze kukiełkowym- nasze pierwsze próby

5. Rzeźba niczym oryginał, czyli zajęcia z aparatem w dłoni

6.Patron ulicy naszego miasta- Jan Baczewski, czyli mini projekt zrealizowany w ramach akcji "Szkoła pamięta"

7. Opowieści z wiejskiego podwórka - Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego

8. Zadania na Międzynarodowy Dzień Kropki- spiralne polecenia

9. Teatrzyk kukiełkowy-"Baśń o szewczyku"

10. Reklamujemy czytanie książek, znajomość zasad ortograficznych i zwiedzanie naszego kraju




Zabawy Ortopisa i jego bandy

1.Nowy projekt- nowe wyzwanie
2. Ortopis zaprasza do współpracy przy realizacji projektu ortograficznego

3.Dyktando Ortopisa podczas Międzyszkolnego Konkursu Ortograficzno- Kaligraficznego




Archiwalne projekty

1. Dla tych, którzy szukają inspiracji - mój projekt Z kobietami nie jest źle
2. Szkolne badanie wiedzy o Januszu Korczaku
3.Co oni mówią?- Słownik gwary uczniowskiej
4. Czy projekt powinien być adresowany jedynie do uczniów?
5. Podsumowanie projektu „A czy znasz Ty, bracie młody, swoje ziemie…”- o mojej najbliższej okolicy
6. ,,Kraje i ludzie, których poznałem”. Sylwetka patrona szkoły- Arkadego Fiedlera

7. Projekt edukacyjny "A czy znasz ty, bracie młody, swoje ziemie..."- o mojej najbliższej okolicy związany jest z poznawaniem tradycji i przeszłości swojego regionu

8. Nie święci garnki lepią - my także

9. Debata nad Kodeksem 2.0 w wersji rysunkowej


Akcje

1. Podziel się książką
2. Każdy patrzy przez własne okulary, czyli DZIEŃ OKULARNIKA/ OKULARNICY

3. Wartości i postawy współczesnego patrioty, czyli Dzień Patrioty i Patriotki XXI w.


Z książką w teczce

1. Czy książka może mieć swój własny pomnik w centralnym punkcie miasta?

2. Czy nosicie w swoich teczkach, torebkach, plecakach książki?

3. Moja ulubiona książka z dzieciństwa

4. Wybieramy logo projektu " Z książką w teczce"

5. Logo naszego projektu zostało wybrane

6. Dlaczego warto czytać książki?-udzielamy odpowiedzi przy pomocy chmur wyrazowych

7. Spotkanie autorskie marzeń

8. Każdy projekt jest wart uwagi. Oto nasze konkursowe zgłoszenie do konkursu PROJEKT Z KLASĄ

9. W towarzystwie bohaterów książkowych

10. Jak wykorzystać chmury wyrazowe do promowania czytelnictwa?

11. Gry zachęcają do czytania książek - poznajcie autorską grę „Między książkami”

12.Awatary bohaterów literackich zachęcają do sięgnięcia po książkę

13. Magia plakatu, czyli jak wykorzystać Glogstera w edukacji


Stworzeni z wyobraźni

1.Wyprawa w świat wyobraźni rozpoczęta

Każdemu tyle praw, ile domagamy się ich dla samych siebie

1.Łączymy siły w promowaniu tolerancji, empatii i akceptacji na lekcji języka polskiego i plastyki

2. Milczenie jest przyzwoleniem na krzywdzenie innych

3. My podczas Światowego Dnia Godności cz.1 WSZYSCY INSTNIEJEMY W SIECI

4. My podczas Światowego Dnia Godności cz.2

Międzynarodowy Dzień Kropki


1. Wkrótce Międzynarodowy Dzień Kropki. Tworzymy bazę pomysłów, jak chcielibyśmy obchodzić ten dzień w szkole
2. Międzynarodowy Dzień Kropki - przepis na Pannę Cottę w kształcie WIELKIEJ KROPKI
3. Kruche ciastka na Międzynarodowy Dzień Kropki
4. Piękna grafika na Międzynarodowy Dzień Kropki
5. Wkrótce Międzynarodowy Dzień Kropki- wspólna baza pomysłów
6. Kropka ma znaczenie
7. Kropkowe przesłania przygotowane z okazji Międzynarodowego Dnia Kropki
8. Z cyklu "Kropka rozmawia z ..."
9. Kropkowego szaleństwa ciąg dalszy- Kropka rozmawia z...
10. Plany na rok szkolny 2020/21- projekt z okazji Międzynarodowego Dnia Kropki
11. Pani KROPKA doradza w kwestii ortografii i interpunkcji
12. Kulinarne wyzwanie z okazji Dnia Kropki
13. Z KROPKĄ utrwalamy alfabet
 

14.KROPKA połączyła społeczność szkolną

15. Międzynarodowy Dzień Kropki 2021- część 1

16. Kropka Pola w Kropkolandii- zaproszenie do współpracy

17. Kropka Pola z Kropkolandii- wspólna książeczka elektroniczna

18. Kropka i ja- bierzemy udział w międzynarodowym projekcie eTwinning

19. Zdrowe i kreatywne posiłki- Dzień Kropki 2022


Przedsiębiorczość

1. MŁODZIEŻOWY PARK ROWEROWY- projekt inwestycyjny opracowany przez gimnazjalistów

2.PARK DLA NASZYCH ULUBIEŃCÓW/PUPILI

Szkolne akcje

1.Możesz przyłączyć się do naszej akcji. Tak niewiele potrzeba, by kogoś uszczęśliwić

2. Jak obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Internetu w bieżącym roku szkolnym?

3. Plakat na Dzień Bezpiecznego Internetu

4. Dekalog Bezpiecznego Internauty zabierz ze sobą i przestrzegaj


Nie bądź obojętny/ obojętna

1. Wstępna analiza tolerancji w naszej szkole

2. Działamy na rzecz świadomości

3. Przygotowania koszulkowe czas zacząć

4. Proces powstawania naszych koszulek

5. Tak było podczas pierwszej szkolnej akcji- prowokacji

6. Koszulki maćkaliśmy "brzydkimi" napisami- dlaczego takie teksty wybraliśmy?

7. Spotkanie z pierwszym tajemniczym gościem- przygotowania

8. Jakie są elementy unikatowe naszego projektu?

9. Poezja przewodnika po cygańskim świecie- Karola Parno Gierlińskiego

10. Spotkania z ciekawymi ludźmi BEZ NIENAWIŚCI- cz.1 Romowie

11. Tajemniczy gość i obalenie stereotypów dotyczących Romów ?

12. Czego chciałbyś/ chciałabyś się dowiedzieć o Romach?- wywiad Oli i Mateusza

13. Jak włączyliśmy się w obchody DNIA UCHODŹCY?

14. Jesteśmy przeciw łamaniu praw człowieka

15. Naszym celem jest uzyskanie przez szkołę tytułu Szkoły Równego Traktowania

16.Relacja anielska- JESTEM BLONDYNKĄ

17. Moje pierwsze spotkanie z ŻYWĄ KSIĄŻKĄ

18.WALCZYMY Z DYSKRYMINACJĄ I STARAMY SIĘ JĄ WSPÓLNIE WYELIMINOWAĆ

19. Mam prawo do...

20. Sprawozdanie z Dnia Przeciw Mowie Nienawiści

21.Z pierwszej ręki otrzymuję namiastkę świata cygańskiego

22. MARATON PISANIA LISTÓW W NASZEJ SZKOLE- finał 4 grudnia 2015 r.

23. Refleksje dotyczące projektu "Nie bądź obojętny/-a" - ANKIETA DLA UCZESTNIKÓW

24. Wybieramy logo projektu "Nie bądź obojętny/ obojętna"

25. W sieci nałogów, czyli o autorskim spektaklu profilaktycznym

26. Okazujemy życzliwość i poznajemy kulturę, zwyczaje, religię żydowską- część 1

27. Międzynarodowy Dzień Tolerancji

28. Poznajcie logo naszego projektu antydyskryminacyjnego

29. Motto naszego działania- Zamykam usta dyskryminacji, otwieram oczy tolerancji

30. Wszyscy powinniśmy siebie wzajemnie akceptować, gdyż w głębi duszy jesteśmy IDENTYCZNI.

31. Różni=równi

32. „Przez żołądek do akceptacji”- chałka żydowska

33. Co wiesz o bezpieczeństwie w INTERNECIE?

34. Jak wykorzystać technologię komputerową w projekcie antydyskryminacyjnym?

35. Co uczniowie naszej szkoły wiedzą na temat bezpieczeństwa w Internecie?

36.Okazujemy życzliwość i poznajemy kulturę, zwyczaje, religię żydowską- część 2

37. Teksty piosenek i wierszy o tolerancji

38. Mali rycerze dla dobra wielkiej sprawy

39. Okazujemy życzliwość i poznajemy kulturę, zwyczaje, religię żydowską- część 3

40. Nie kieruj się w życiu stereotypami. Poznaj tych, którzy są blisko Ciebie

41.Okazujemy życzliwość i poznajemy kulturę, zwyczaje, religię żydowską- część 4

42.Gotowi na Światowy Dzień Godności?


Rozmawiajmy o uchodźcach

1.Nie bójmy się podejmować trudne tematy! Rozmawiajmy o uchodźcach!
2. Początkowy stan wiedzy o uchodźcach
3. Stan wiedzy o uchodźcach po wysłuchaniu wywiadu z Elsim i dyskusji na lekcji
4. Nowe pomysły na zajęcia z młodzieżą - trudny temat: UCHODŹCY
5. Eksperyment na lekcji języka polskiego w gimnazjum- jak postrzegamy innych?
6. Dzień Uchodźcy w naszej szkole lekcją tolerancji, akceptacji i zrozumienia
Działam globalnie

1.Kiedy zaczyna się niepokój?- przygotowania do TYGODNIA EDUKACJI GLOBALNEJ
2. Tak nam minął Tydzień Edukacji Globalnej- relacja Gimnazjum Publicznego im. A. Fiedlera w Dębnie
3. Moje prawa- znam, rozumiem, szanuję, przestrzegam


Czy mógłbym/ mogłabym zostać mnichem benedyktyńskim?

1. Czy mógłbym/ mogłabym zostać mnichem benedyktyńskim?- sprawdzam w praktyce
2. „Ładne pisanie to nie tylko piękna forma, ale także treść” – jak przebiega realizacja projektu?

Z książką Ci do twarzy

1. Spójrz na półkę. Sięgnij po książkę. Książka w szeroki świat wprowadza- Dobra praktyka Kuratorium Oświaty w Szczecinie
2. Gry zachęcają do czytania książek- autorska gra "Między książkami"
3. Czytanie ubogaca, uwrażliwia, czyni życie ciekawym ...
4. Polecamy książki naszym rówieśnikom i nie tylko
5. Puzzle czytelnicze
6. Jak długo trwa życie książki w twoim umyśle?
7.Ja twierdzę, że spędzanie czasu na czytaniu jest pasjonujące
8. Zostań twarzą akcji promującej czytanie
9. Plebiscyt czytelniczy, czyli co nas pochłonęło całkowicie
10. Tworzenie fikcyjnego konta jako sposób prezentacji pisarza
11. Nasze wyzwanie czytelnicze- wykorzystaj nowe technologie do zaprezentowania swojego ulubionego pisarza/ pisarki
12. Jeśli chcesz poczuć wiatr we włosach i polecieć z wiatrem nawet na koniec świata...
13. Adwentowy kalendarz czytelniczy, czyli kolejne wyzwanie dla moich uczniów

14. Reklamujemy przeczytane przez nas książki- klasowa akcja czytelnicza

Projekty eTwinning

1.Dla nas KTOŚ, czyli dla nas Kultura Tworzy Obraz Świata- nasz projekt eTwinning
2. Kids' Chronicle, e-magazine created by kids for kids to projekt eTwinning, który zrealizowaliśmy ze szkołami z Grecji, Rumunii i Chorwacji
3. Wybór logo projektu "Szkoła miejscem działań kreatywnych"
4. Dlaczego jest święto Bożego Narodzenia?
5. Czy w szkole można rozpoznać i rozwijać swoje zainteresowania?
6. "Póki my żyjemy ona żyje też"- powtarzamy za Grzegorzem Ciechowskim
7. Tak przygotowujemy się do Święta Narodowego
8. Świąteczne kartki z humorem
9. Świąteczne kartki- kreatywnie i z humorem cz.2
10.Homofony a język polski
11. Łamiemy sobie głowy nad zadaniami
12. Poszukiwani partnerzy do projektu "Wszyscy jesteśmy wartościowi"
13. Tajemniczy KTOŚ jest optymistą
14. Prezentuj z nami SUPERMENÓW i SUPERMENKI ostatniego stulecia historii Polski

15. Kampania społeczna "Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie" otrzymała Odznakę Jakości

16. Poprzez Niepodległą- tworzenie wirtualnego przewodnika po miejscowościach w Polsce

17. Jak identyfikujemy się z Ojczyzną i Polskim Narodem?

18. Życzenia dla Polski z okazji 100. rocznicy Odzyskania Niepodległości

19. Droga Polsko! Z okazji Twojego święta...

20. Co zawdzięczamy kobietom- Polkom w ostatnim stuleciu?

21. Odznaka Jakości za projekt Polscy supermeni i supermenki ostatniego stulecia historii Polski

22. Jak wprowadzać elementy matematyki na lekcjach języka polskiego?

23.Zapraszam do projektu eTwinning-Młodzieżowa szkoła dziennikarstwa

24. Nie zwlekaj, przyłącz się do projektu dziennikarskiego

25. Niewidomi i niedowidzący są wśród nas- nowy projekt pod hasłem "Ja nie widzę Ciebie. Ty zobacz mnie."

26.Oswajamy lektury szkolne

27. Zapraszam do inspirowania się pomysłami zamieszczonymi na blogu Oswajamy lektury szkolne

28.A przed nami kolejny projekt eTwinning - "Znajdźmy wspólny język… ojczysty"

29. Zapraszam do współpracy przy realizacji nowego projektu czytelniczego

30. Działania projektowe docenione- Krajowa Odznaka Jakości dla projektu czytelniczego

31.
Uczestniczę w projekcie eTwinning "Narzędzia do upowszechniania rezultatów projektów"

32. Lekcja patriotyzmu


Spektakl profilaktyczny
1. Autorski spektakl profilaktyczny- DOBRA PRAKTYKA Kuratorium Oświaty w Szczecinie

Różne

1. Moje projekty edukacyjne w Szkolnej Bazie Projektów na rok szkolny 2015/2016
2. Projekt nr 00026 - VI edycja konkursu „Projekt z klasą”
3. Zagłosuj na projekt nr 26, projekt Gimnazjum Publicznego im. A. Fiedlera w Dębnie

4. Wspólnie tworzymy "Opowieści spadającego jesiennego liścia"

5. Nie mogę zobaczyć, ale mogę dotykać i czuć- warsztaty, które otwierają oczy

6. Projekty z klasą- moje przemyślenia i projekty konkursowe

7. Zaproponuj aktywność matematyczną do zastosowania na lekcji języka polskiego

8. Sprawdź, czy znasz idiomy?

9. Warto pamiętać w przypadku prawa autorskiego w projektach eTwinning

10. ,,Mała ojczyzna” jest na wyciągnięcie ręki. Poznaj ją.- projekt edukacyjny





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skecz na zakończenie roku szkolnego lub inną uroczystość szkolną

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"