List do osoby potrzebującej pomocy- fragmenty

"Jestem świadoma, że największy problem stanowi brak pomocy ze strony dzieci. (...) Mogłabym pomagać w domu, w zakupach ..."

***

"Doszły mnie słuchy, że nie jest Wam łatwo zaaklimatyzować się w nowym miejscu. Ludzie mieszkający tutaj są nieufni i podejrzliwi. Trzeba ich przekonać do siebie. (...)
Chciałabym Wam pomóc. Pomyślałam, że moglibyśmy urządzić wieczór zapoznawczy, aby móc się lepiej poznać. Nasz park jest świetnym miejscem, by zawrzeć nowe znajomości."

***

"Uświadomiłam sobie, z jakimi problemami się borykasz. (...) Postanowiłam przestać ranić swoich najbliższych, których- jak Ty- mogę stracić. Ponadto zastanawiałam się, w jaki sposób można Ci pomóc."

***

"Chciałabym zaproponować swoją osobistą pomoc oraz zmotywować Panią do działania."

***
 
"Piszę do Ciebie, aby dowiedzieć się, jak się trzymasz.  Słyszałam o przejawach rasizmu wobec Ciebie. Chciałabym Ci pomóc... (...)
Skoro innym ludziom przeszkadza twój kolor skóry, to najwidoczniej Ci tego zazdroszczą. Jesteś wyjątkowa, wyróżniasz się w tłumie. (...) To niesprawiedliwe, że doświadczasz nietolerancji. Najważniejsze, abyś była silna, nie poddawała się. Pamiętaj o swojej wyjątkowości."

***
 
"Sąsiedzi rzucają kamieniami w Pana okna. (...) Chciałbym Panu w jakiś sposób pomóc. (...) Pracuję w Dziale Obrony i Praw Człowieka."

Licencja Creative Commons


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skecz na zakończenie roku szkolnego lub inną uroczystość szkolną

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4