Przy pomocy słowa relacjonuję to, co widzę dookoła

Gazeta redagowana i tworzona przez uczniów rozwija zdolności dziennikarskie uczniów i zbliża do siebie dwa odmienne światy: nauczycieli i uczniów.
Dziennikarz to tłumacz rzeczywistości, obserwator i przewodnik po świecie informacji, niekiedy przyjmujący postawę mediatora łagodzącego konflikty i adwokata broniącego pokrzywdzonych,  tropiciela niewygodnych prawdy i tajemnic.
Uczniowie Gimnazjum Publicznego im. A. Fiedlera w Dębnie starają się być właśnie takimi dziennikarzami.

Oto zestawienie publikacji uczniowskich z kwietnia 2016 r.:


























Szkolne gazety to wspaniały pomysł na edukację medialną.
Licencja Creative Commons




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych