Bohaterowie lektury "Romeo i Julia" sami się przedstawiają


Balkon, Verona, Veneto, Włochy, PomnikAwatary mogą mieć bardzo szerokie zastosowanie w procesie nauczania. Uczniowie stają się bardziej kreatywni, ciekawi nowych informacji oraz zmotywowani do wykorzystywania innych form uczenia się. Zapominają o schematyzmie lekcji, uczą się, bawiąc.


Awatary pozwalają wcielać się w różne postacie. Dzięki temu są odważniejsi w wypowiadaniu swoich opinii. Poza tym to nauka kreatywności, redagowania tekstu, argumentowania.


Podczas omawiania utworu "Romeo i Julia" postanowiliśmy wcielić się w bohaterów książki. Oto efekty naszej pracy:
 



Created with Padlet

Bohaterowie lektury sami się przedstawiają

Gimnazjaliści samodzielnie decydowali o wyborze bohatera. Można więc wnioskować o popularności postaci, zapadalności w pamięci uczniów.
Takie zadanie nie zastąpi redagowania charakterystyki, ale uatrakcyjni zajęcia z uczniami.
Padlet udostępniam wszystkim uczniom. Mogą więc słuchać tego, co prezentują awatary, do woli.



Komentarze

  1. Cudowny pomysł. Kopiuję! Aż jestem zła, że sama na to nie wpadłam. BRAWO! Justyna z Mazur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Justyno :)Proszę napisać, jak się Pani sprawdziły awatary na lekcji. Czy uczniowie z entuzjazmem projektowali awatary bohaterów literackich? Z przyjemnością obejrzałabym efekty :) Pozdrawiam świątecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"

Generator napisów 4

Rozpoznajemy lektury szkolne po symbolach graficznych