Piękna grafika na Międzynarodowy Dzień Kropki


"Do wykonania tej grafiki wykorzystałem program Adobe Illustrator.
Pomysł na wykonanie był mój. Oczywiście do wykonania tej grafiki zainspirowała mnie kropka. Okrągłe okno, kwiaty oraz niektóre znaki symbolizować miały właśnie Międzynarodowy Dzień Kropki.Kolorystyka ma za zadanie przyciągać wzrok ( Płaskie kolory – z ang. Flat Colors. Ostatnio bardzo modne) . Wykonanie grafiki zajęło mi kilka godzin. Gorzej było z pomysłem, lecz wydaje mi się że podołałem zadaniu."
Mateusz Lendzion
Licencja Creative Commons

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Skecz na zakończenie roku szkolnego lub inną uroczystość szkolną

Zbiór wykreślanek ortograficznych na zajęcia wyrównawcze

Przykład opinii wychowawcy klasy o uczniu

Generator napisów 4

Tworzymy makietę miejsca akcji- "Chłopcy z Placu Broni"